Agenda
Med utgångspunkt från agendan kan Du:
- Expandera ärendet med (+)
- Läsa handlingar kopplade till ärendet.
Handbok
Start
Hjälp
Åter
Hjälpmedelsnämnden Dalarna Arbetsutskott 2018-11-22
Dagordning
  Hjälpmedelsnämnden Dalarna arbetsutskott_2018-11-22_dagordning.pdf
  86 Månadsrapport oktober 2018.pdf
  Riktlinje passiva larm.pdf
Samtliga handlingar inför sammanträdet.
Inledning och protokollsjustering
1 Justering av närvarolistan
Ordförandens förslag:
/dagordning/ Ledamoten kallar själv sin ersättare. Ledamoten eller ersättare som är förhindrad att delta i (eller del av) sammanträde ska snarast anmäla detta till Hjälpmedelnämndens sekretariat, tfn 0243-49 78 50, ldhjalpmedel@ltdalarna.se. /dagordning//protokoll/ Ordförandens förslag
1. Närvarolistan fastställs.
2 Godkännande av dagordning
Ordförandens förslag:
1. Godkännande av föreliggande dagordning.
3 Protokollsjustering
Ordförandens förslag:
1. /namn/ utses att efter ordföranden justera protokollet. Justeringen ska vara klar senast 14 dagar efter sammanträdet.
Informations- och anmälningsärenden
4 Information
Ordförandens förslag:
1. Informationen antecknas till protokollet. Information lämnas om: A) Månadsrapport oktober B) Internkontrollplan 2018 C) Budget 2019 D) Styrkort E) Uppföljningsarbete framöver F) Förskrivningsmönster elrullstolar F) Förvaringsplats för elrullstolar - information om gällande riktlinje G) Interregmöte - information av Maja Gilbert Westholm H) Riktlinje - Passiva larm I) Avslut för Hjälpmedelsnämndens ledamöter
I ärendet redovisas följande handlingar:
86 Månadsrapport oktober 2018
Riktlinje passiva larm
86 Månadsrapport oktober 2018
Riktlinje passiva larm
5 Anmälan av delegeringsbeslut
Ordförandens förslag:
1. Inga delegeringsbeslut finns att anmäla.
6 Övriga anmälningsärenden
Ordförandens förslag:
.
1. Inga övriga anmälningsärenden.
Sändlista
7 Sändlista
Ordförandens förslag:
Se bilaga.