Agenda
Med utgångspunkt från agendan kan Du:
- Expandera ärendet med (+)
- Läsa handlingar kopplade till ärendet.
Handbok
Start
Hjälp
Åter
Hjälpmedelsnämnden Dalarna Arbetsutskott 2017-03-09
Dagordning
Växla till protokoll
  Hjälpmedelsnämnden Dalarna arbetsutskott_2017-03-09_dagordning.pdf
Samtliga handlingar inför sammanträdet.
Inledning och protokollsjustering
1 Justering av närvarolistan
Ordförandens förslag:
Ledamoten kallar själv sin ersättare. Ledamoten eller ersättare som är förhindrad att delta i (eller del av) sammanträde ska snarast anmäla detta till Hjälpmedelnämndens sekretariat, tfn 0243-49 78 50, ldhjalpmedel@ltdalarna.se. Ordförandens förslag
1. Närvarolistan fastställs.
2 Godkännande av dagordning
Ordförandens förslag:
1. Godkännande av föreliggande dagordning.
3 Protokollsjustering
Ordförandens förslag:
1. /namn/ utses att efter ordföranden justera protokollet. Justeringen ska vara klar senast 14 dagar efter sammanträdet.
Informations- och anmälningsärenden
4 Information
Ordförandens förslag:
1. Informationen antecknas till protokollet. Information lämnas om: A) Internkontroll B) Styrkort 2017 C) Resultatrapport t.o.m. februari 2017 D) Lägesrapport: Syn- och hörselinstruktörer i länet E) Riktlinje - Eldriven rullstol med ståfunktion I ärendet redovisas följande dokument: a) Riktlinje - Eldriven rullstol med ståfunktion F) Regelverk - Återlämning av förskrivet hjälpmedel I ärendet redovisas följande dokument: a) Regelverk - Återlämning av förskrivet hjälpmedel G) Försäljning av hjälpmedel i butik till privatperson I ärendet redovisas följande dokument: a) Försäljning av hjälpmedel i butik till privatperson H) Regelverk - Skadat och förlorat hjälpmedel I ärendet redovisas följande dokument: a) Regelverk - Skadat och förlorat hjälpmedel I) Försäljning av produkter för egenansvar I ärendet redovisas följande dokument: a) Försäljning av produkter för egenansvar
I ärendet redovisas följande handlingar:
Bilaga C) a) Riktlinje – Eldriven rullstol med ståfunktion
Bilaga D) a) Regelverk – Återlämning av förskrivet hjälpmedel
Bilaga D) b) Brev_Återkallelse hjälpmedel
Bilaga D) c) Brev_Fakturering av ersättningskrav
Bilaga E) a) Regelverk – Skadat och förlorat hjälpmedel
Bilaga E) b) PM_SKL försäkringar och hjälpmedel
Bilaga F) a) Försäljning av hjälpmedel i butik till privatperson
Bilaga G) a) Försäljning av produkter för egenansvar
Bilaga C) a) Riktlinje – Eldriven rullstol med ståfunktion
Bilaga D) a) Regelverk – Återlämning av förskrivet hjälpmedel
Bilaga D) b) Brev_Återkallelse hjälpmedel
Bilaga D) c) Brev_Fakturering av ersättningskrav
Bilaga E) a) Regelverk – Skadat och förlorat hjälpmedel
Bilaga E) b) PM_SKL försäkringar och hjälpmedel
Bilaga F) a) Försäljning av hjälpmedel i butik till privatperson
Bilaga G) a) Försäljning av produkter för egenansvar
5 Anmälan av delegeringsbeslut
Ordförandens förslag:
Inga delegeringsbeslut finns att anmäla.
6 Övriga anmälningsärenden
Ordförandens förslag:
Inga övriga anmälningsärenden.
Sändlista
7 Sändlista
Ordförandens förslag:
Se bilaga.
I ärendet redovisas följande handlingar:
Sändlista
Sändlista